بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق و سایر امکانات و مواهب الهی بسیار مهم است و باید با استفاده از برنامه های مدیریت مصرف، این فرهنگ را نهادینه کنیم.
وی افزود: در نهادینه کردن استفاده بهینه از تمامی داشته ها، آنچه که بیش از همه ضرورت دارد محتوای پیام ها و برنامه های مدیریت مصرف است.
داراب زاده تصریح کرد: محتوای برنامه ها و پیام های مدیریت مصرف، باید ساده، آسان، اثرگذار، منظم، منسجم، مستمر و بر اساس اقشار مختلف جامعه تهیه شود تا نتیجه لازم را به همراه داشته باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برنامه های مدیریت مصرف نباید محدود به موضوع، زمان و اقشار خاصی باشد و باید به صورت مستمر و فراسازمانی، اجرا و پیاده سازی شود.